Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Tartalomjegyzék

  1. Miért a szipercuccok.hu webáruházból rendeljek?
  2. Hogyan tudok regisztrálni a webáruházban?
  3. Van-e lehetőség a termékek keresésére a webáruházban?
  4. Mik azok a címkék?
  5. Készleten vannak-e a termékek?
  6. Mikor érkezik meg a csomagom?
  7. Hogyan fizethetek a csomagért?
  8. Hova rendelhetem a csomagot?
  9. Mennyibe kerül a szállítás?
  10. Kapok-e számlát a megrendelésről?
  11. A webáruházban feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFA összegét is?
  12. Megoldható-e, hogy a rendelésemet csak később, akár 2-3 hét múlva szállítsák ki?
  13. Módosíthatom-e a már leadott rendelésemet?
  14. Ha megrendeltem a terméket, akkor az mindenképp fizetési kötelezettséggel jár?
  15. Mennyi a minimálisan rendelhető mennyiség?
  16. Tudok-e rendelni regisztráció nélkül?
  17. Hogyan tudom a kedvencekhez adni a termékeket?
  18. Hogyan működik a törzsvásárlói program?

Miért a szipercuccok.hu webáruházból rendeljek?

Azért, mert:
– Törzsvásárlói kedvezmény jár a visszatérő vásárlók számára
– 10 ezer Ft feletti rendelés esetén Packeta csomagautomatába és csomagpontokra ingyenes a szállítás Magyarország területére
– 25 ezer Ft feletti rendelés esetén minden szállítási módban ingyenes a szállítás Magyarország területére
– Biztonságos online fizetési móddal azonnal megtörténhet a fizetés
– Folyamatosan bővül a termékválaszték
– A webáruház az iparkamara által kiadott Korrekt Partner védjegy birtokosa
– A webáruház a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalnál bejegyzett védjeggyel rendelkezik

Hogyan tudok regisztrálni a webáruházban?

A regisztráció menete az alábbi:
1) IDE kattintva a Regisztráció blokkban adhatja meg a választott felhasználónevet, az e-mail címet, és a választott jelszót.
2) Ezt követően a megadott e-mail címre kap a regisztráció tényéről automatikus e-mailt.
3) A Fiókom menüben lehetőség van számlázási és szállítási adatok megadására, jelszó-módosításra, korábbi megrendelések megtekintésére, a törzsvásárlói pontok böngészésére is.  A szállítási és számlázási adatokat a megrendelésnél is megadhatja a Pénztárban.

Van-e lehetőség a termékek keresésére a webáruházban?

Természetesen igen, a menü végén a nagyítóra kattintva, illetve a menü felett és a főoldalon a részletes keresőt használva is kereshet a termékek között.

Mik azok a címkék?

A címkék a termékoldalakon található linkek, amelyekre kattintva az adott szóra lehet keresni a teljes webáruházban, kategorizálva.

Készleten vannak-e a termékek?

A webáruházban található termékek nagy része rendelésre érkezik készletre, a lehető legkisebb határidővel. A megrendeléstől számítva általában 3-5 munkanap alatt érkezik meg a megrendelt termék (a határidő banki átutalás esetén az utalástól veszi kezdetét).

Mikor érkezik meg a csomagom?

A megrendelt csomag a lehetőségek szerint mielőbb, de maximum 3-5 munkanap alatt megérkezik. Eltérő idő esetén az adott termékoldalon külön jelzésre kerül!

Hogyan fizethetek a csomagért?

Lehetőség van biztonságos bankkártyás fizetésre a Simplepay-en keresztül, és lehetőség van átutalásos, valamint utánvétes fizetésre is, így szabadon kiválasztható a legszimpatikusabb fizetési mód.

Hova rendelhetem a csomagot?

Lehetőség van házhozszállításra, és csomagpontra (Packeta, Foxpost, MPL), valamint postán maradó szállításra is.

Mennyibe kerül a szállítás?

Csak Magyarország területén történik a kiszállítás.
25.000 Ft feletti megrendelés esetén INGYENES kiszállítás bármely csomagautomata és csomagpont esetén.
Ingyen szállítás Packeta csomagautomatákba és csomagpontokra 10 000 Ft rendelési érték felett.
Egyéb esetekben:
– Packeta: 990 Ft (utánvét: +300 Ft),
– Foxpost: 1.300 Ft (utánvét: +300 Ft),
– MPL:
    házhozszállítással: 1.990 Ft, 
    postán maradó, csomagpont, csomagautomata: 1.800 Ft (utánvét: +300 Ft).

Kapok-e számlát a megrendelésről?

Természetesen, minden esetben ÁFA-s számla kerül kiállításra a megrendelésről.

A webáruházban feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFA összegét is?

Igen, a webáruházban feltüntetett árak bruttó árak, amelyet tartalmazzák az ÁFA összegét is.

Megoldható-e, hogy a rendelésemet csak később, akár 2-3 hét múlva szállítsák ki?

Igen, van rá lehetőség. Ebben az esetben a megrendelés megjegyzésében szükséges feltüntetni, hogy mikorra kéri a kiszállítást.

Módosíthatom-e a már leadott rendelésemet

Sajnos nincs lehetőség a módosításra, csak törlésre van lehetőség, addig, amíg a megrendelés nem került feldolgozásra. A feldolgozás megkezdése után már nincs lehetőség a megrendelés törlésére.

Ha megrendeltem a terméket, akkor az mindenképp fizetési kötelezettséggel jár?

Abban az esetben, ha már megkezdődött a megrendelés feldolgozása, az mindenképp fizetési kötelezettséggel jár.

Mennyi a minimálisan rendelhető mennyiség

Minimum 1 darab – tetszés szerinti – termék rendelése szükséges. Ezt követően a kosárban kiválasztható az ajándék termék is.

Tudok-e rendelni regisztráció nélkül?

Csak regisztrációt követően van lehetőség rendelés leadására.

Hogyan tudom a kedvencekhez adni a termékeket?

Az adott termék főkategóriájának oldalán van lehetőség a kedvencekhez adni a termékeket a szív ikonnal.

Hogyan működik a törzsvásárlói program?

A törzsvásárlói program részleteit IDE kattintva tekintheti meg.

Black Days!

2023.11.26-ig minden termék 20% kedvezménnyel vásárolható, 10.000 Ft vásárlás felett!

A kedvezmény igénybevételéhez használja az alábbi kuponkódot:

SZIPER-BLACKDAYS